четвер, 29 травня 2025 р.

                                       Техніка «Каракулі»

👉Мета: дослідження емоційних станів і переживань, зняття м’язового та психоемоційного напруження, саморозкриття.

Вікові обмеження: 16 +

Обладнання: папір А4, А3, олівці, фарби, пензлики.

Тривалість виконання: 10 хв.

Форма роботи: індивідуальна, групова.

✔️Вид арт-терапії: ізотерапія, музикотерапія.

Інструкція:

Учню вмикають музику, пропонують вслухатися в ритм та настрій музичного твору і уявити образ, що відповідає музиці, а потім зобразити його на аркуші за допомогою каракуль, ліній та крапок. Після завершення малюнку клієнта просять поглянути на малюнок і поміркувати над тим, що нагадує ця невизначена композиція.    Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного

аналізу:

– Які асоціації виникають у Вас дивлячись на малюнок?

– Які емоції виникають у Вас при спогляданні малюнка?

– Як цей малюнок пов’язаний з актуальними емоціями та

переживаннями?

– Чи виникали труднощі під час малювання?

– Яку назву Ви б дали цьому малюнку?

Деякі аспекти інтерпретації:

Важливим для терапевта є можливість зафіксувати розслаблення учня та включення в роботу. Відсутність страху до спонтанного малюнку, а також емоції, які виникають під час і після малювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар