✅Техніка «Каракулі»
👉Мета: дослідження емоційних станів і переживань, зняття м’язового та психоемоційного напруження, саморозкриття.
Вікові обмеження: 16 +
Обладнання: папір А4, А3, олівці, фарби, пензлики.
Тривалість виконання: 10 хв.
Форма роботи: індивідуальна, групова.
✔️Вид арт-терапії: ізотерапія, музикотерапія.
Інструкція:
Учню вмикають музику, пропонують вслухатися в ритм та настрій музичного твору і уявити образ, що відповідає музиці, а потім зобразити його на аркуші за допомогою каракуль, ліній та крапок. Після завершення малюнку клієнта просять поглянути на малюнок і поміркувати над тим, що нагадує ця невизначена композиція. Орієнтовний перелік запитань для рефлексивного
аналізу:
– Які асоціації виникають у Вас дивлячись на малюнок?
– Які емоції виникають у Вас при спогляданні малюнка?
– Як цей малюнок пов’язаний з актуальними емоціями та
переживаннями?
– Чи виникали труднощі під час малювання?
– Яку назву Ви б дали цьому малюнку?
Деякі аспекти інтерпретації:
Важливим для терапевта є можливість зафіксувати розслаблення учня та включення в роботу. Відсутність страху до спонтанного малюнку, а також емоції, які виникають під час і після малювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар