середа, 22 травня 2024 р.

                                                       Консультування

Проведення консультацій та бесід є одним із основних напрямків діяльності психологічної службиу навчального закладу. Перевага надається саме груповим формам організації даного напрямку роботи.

Найчастіше запити здійснюються за такими тематиками:

-  здобувачі освіти:

ü «Конфлікти в учнівському середовищі»;

ü «Міжособистісні стосунки з друзями»;

ü «Закоханість та кохання у підлітковому віці»;

ü «Погана поведінка на уроках, пропуски уроків без поважних причин»;

ü «Профконсультації»;

ü «Підвищення самооцінки та подолання сором’язливості, тривожності,    депресії»;

ü «Сімейні взаємовідносини»;

ü «Шляхи подолання передекзаменаційного стресу, хвилювання перед ЗНО»;

ü «Питання вживання алкоголю та тютюну в групі однолітків»;

ü «Несприйняття учнівським колективом, ізоляція»;

ü «Шляхи подолання проблем, які виникають під час адаптаційного процесу до нових умов навчання»;

ü «Самореалізація дітей з особливими потребами»;

ü «Розвиток комунікативних вмінь, ораторських здібностей»;

ü «Попередження насильства і жорсткості в учнівському колективі»

ü «Отримання індивідуальної консультації за результатами діагностики».

-  педагоги:

ü «Погана поведінка учнів»;

ü «Міжособистісні взаємовідносини в учнівському колективі»;

ü «Робота з агресивними дітьми»;

ü «Шляхи подолання стресу та професійного вигорання викладачів»;

ü «Міжособистісні відносини в педколективі»;

ü «Конфліктні ситуації в учнівському середовищі, конфлікти «учитель-   учень»»;

ü «Консультації за результатами психологічних досліджень»;

ü «Особистісний підхід до гіперактивних учнів»;

ü «Вибір профілю та профорієнтація учнів»

ü «Методична допомога в організації та проведенні виховних бесід, тренінгів, батьківських зборів»;

ü «Проблеми у навчанні невстигаючих учнів»;

ü «Проблема дезадаптації учнів»;

ü     Робота з тривожними дітьми

ü «Організація роботи з новим класним колективом» та ін.;

-  батьки:

ü «Конфліктні ситуації між дітьми і однокласниками, іншими учнями, викладачами, бійки, сімейні конфлікти, використання нецензурних слів»;

ü «Пропуски учнями уроків без відома батьків, погана поведінка на уроках»;

ü «Проблема агресивності учнів»;

ü «Причини зниження успішності підлітків»;

ü «Боротьба зі шкідливими звичками учнів»;

ü «Закоханість підлітків, що призводить до зниження навчальної успішності»;

ü «Проблеми міжособистісного спілкування  учнів»;

ü «Дезадаптація учнів»;

ü «Зниження мотивації до навчання»;

ü «Зниження соціальної мотивації учнів»;

ü «Допомога у профорієнтації дітей»

ü «Проблеми адаптації першокурсників до навчання»;

ü «Проблема готовності до навчання в училищі»;

ü «Проблема свідомої неправди учнів»;

ü «Неуважність дітей на уроках»;

ü «Надзвичайне захоплення «кумирами» (співаки, актори), що заважає навчанню дітей».

 

Постійно працює 2 консультативних пункти:

ü     для батьків майбутніх першокурсників (1 вівторок місяця)

ü     для учнів, батьків педагогів з профорієнтаційних питань (2 вівторок місяця: вересень, жовтень, листопад, січень, березень, травень).

На цих зустрічах обговорюються наступні питання: «Труднощі в адаптації  учнів», «Агресивні діти. Причини, наслідки, шляхи корекції агресивної поведінки», «Система покарання та заохочення в родині», «Спілкування і розвиток особистісних якостей дитини» «Негативні звички», «Визначення здібностей дитини», «Проблеми вибору професії», «Допомога при виборі майбутньої професії»  тощо.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар