Консультування
Проведення консультацій та бесід є одним із основних
напрямків діяльності психологічної службиу навчального закладу. Перевага
надається саме груповим формам організації даного напрямку роботи.
Найчастіше запити здійснюються за такими тематиками:
- здобувачі освіти:
ü «Конфлікти в учнівському середовищі»;
ü «Міжособистісні стосунки з друзями»;
ü «Закоханість та кохання у підлітковому віці»;
ü «Погана поведінка на уроках, пропуски уроків без поважних
причин»;
ü «Профконсультації»;
ü «Підвищення самооцінки та подолання сором’язливості,
тривожності, депресії»;
ü «Сімейні взаємовідносини»;
ü «Шляхи подолання передекзаменаційного стресу, хвилювання
перед ЗНО»;
ü «Питання вживання алкоголю та тютюну в групі однолітків»;
ü «Несприйняття учнівським колективом, ізоляція»;
ü «Шляхи подолання проблем, які виникають під час адаптаційного
процесу до нових умов навчання»;
ü «Самореалізація дітей з особливими потребами»;
ü «Розвиток комунікативних вмінь, ораторських здібностей»;
ü «Попередження насильства і жорсткості в учнівському
колективі»
ü «Отримання індивідуальної консультації за результатами
діагностики».
- педагоги:
ü «Погана поведінка учнів»;
ü «Міжособистісні взаємовідносини в учнівському колективі»;
ü «Робота з агресивними дітьми»;
ü «Шляхи подолання стресу та професійного вигорання викладачів»;
ü «Міжособистісні відносини в педколективі»;
ü «Конфліктні ситуації в учнівському середовищі, конфлікти
«учитель- учень»»;
ü «Консультації за результатами психологічних досліджень»;
ü «Особистісний підхід до гіперактивних учнів»;
ü «Вибір профілю та профорієнтація учнів»
ü «Методична допомога в організації та проведенні виховних
бесід, тренінгів, батьківських зборів»;
ü «Проблеми у навчанні невстигаючих учнів»;
ü «Проблема дезадаптації учнів»;
ü Робота
з тривожними дітьми
ü «Організація роботи з новим класним колективом» та ін.;
- батьки:
ü «Конфліктні ситуації між дітьми і однокласниками, іншими
учнями, викладачами, бійки, сімейні конфлікти, використання нецензурних слів»;
ü «Пропуски учнями уроків без відома батьків, погана поведінка
на уроках»;
ü «Проблема агресивності учнів»;
ü «Причини зниження успішності підлітків»;
ü «Боротьба зі шкідливими звичками учнів»;
ü «Закоханість підлітків, що призводить до зниження навчальної успішності»;
ü «Проблеми міжособистісного спілкування учнів»;
ü «Дезадаптація учнів»;
ü «Зниження мотивації до навчання»;
ü «Зниження соціальної мотивації учнів»;
ü «Допомога у профорієнтації дітей»
ü «Проблеми адаптації першокурсників до навчання»;
ü «Проблема готовності до навчання в училищі»;
ü «Проблема свідомої неправди учнів»;
ü «Неуважність дітей на уроках»;
ü «Надзвичайне захоплення «кумирами» (співаки, актори), що
заважає навчанню дітей».
Постійно
працює 2 консультативних пункти:
ü для батьків майбутніх першокурсників (1 вівторок місяця)
ü для учнів, батьків педагогів з профорієнтаційних питань (2
вівторок місяця: вересень, жовтень, листопад, січень, березень, травень).
На цих зустрічах обговорюються наступні питання: «Труднощі в адаптації учнів», «Агресивні діти. Причини, наслідки,
шляхи корекції агресивної поведінки», «Система покарання та заохочення в
родині», «Спілкування і розвиток особистісних якостей дитини» «Негативні
звички», «Визначення здібностей дитини», «Проблеми вибору професії», «Допомога
при виборі майбутньої професії» тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар