вівторок, 28 лютого 2023 р.

Притча про позитивне мислення.

Якось старий учитель сказав своєму учневі:

- Будь - ласка, оглянь цю кімнату і спробуй знайти у ній все, що має коричневий колір.

Молодий чоловік оглянувся. В кімнаті було багато коричневих предметів: дерев’яні рами картин, диван, карниз для занавісок, книжки і ще багато різних дрібниць.

- А тепер закрий очі і перечисли всі предмети… блакитного кольору, - попросив учитель.

Молодий чоловік розгубився:

- Але я нічого не помітив!

Тоді учитель сказав:

- Відкрий очі. Подивися, як тут багато блакитних  предметів !!!

Це була правда: блакитна ваза, блакитні рамки фотографій, блакитний килимок.

Учень відповів:

- Але ж це хитрість! Адже я за вашою вказівкою шукав коричневі, а не блакитні предмети!

Учитель тихо зітхнув, а потім посміхнувся:

- Саме це я і хотів тобі показати! Ти шукав і знаходив тільки коричневий колір. Так само відбувається з тобою і в житті: ти шукаєш і знаходиш тільки погане і не помічаєш все хороше!

- Мене завжди вчили, що слід чекати гіршого, і тоді ніколи не виявишся розчарованим. А якщо гіршого не станеться, то мене чекає приємний сюрприз. Ну, а якщо я завжди буду надіятись на краще, то ризикую бути розчарованим.

Упевненість в користі очікування гіршого заставляє нас не помічати все хороше, що відбувається у нашому житті. Якщо чекаєш гіршого, то обов’язково його і отримаєш. І навпаки. Можна знайти таку точку зору, з якою кожне переживання буде мати позитивне значення. З цієї хвилини ти будеш шукати у всьому щось позитивне!

 

Немає коментарів:

Дописати коментар