понеділок, 12 вересня 2022 р.

 Як зосередитися: 10 вправ для учнів               на дистанційному навчанні

1. «Накачування» кулака

     Учень  витягує руки на висоті плечей, долонями вгору, лікті прямо.

 Стискаємо і розтискаємо кулаки протягом 30 секунд, роблячи при цьому енергійні вдихи.

  Дитина робить довгий повільний глибокий вдих і повторює вправу 30–60 секунд. Попросіть її зосередитися на своєму русі та диханні.

   Учень повертає долоні вниз і ще хвилину так само «працює» кулаками.

    Ця вправа забезпечує приплив кисню до мозку і зміцнює нервову систему.

 

2. Перехресні рухи

   Учень повертає кулаки великими пальцями всередину.

   Піднімає руки вгору і розводить їх злегка назовні (кут нахилу — 60 градусів), одночасно повільно вдихає.

  На видиху згинає руки та схрещує кулаки перед лобом.

    Знову вдих та підняті у формі V руки.

    Коли дитина видихає, згинає лікті та схрещує кулаки за потилицею.

    Можна продовжувати цю потужну вправу на дихання, доки учень не відчує прилив енергії.

 

3. Боксерські удари

   Попросіть дитину розставити ноги на ширині плечей та стиснути кулаки.

   Вона має розпрямляти руки по черзі перед собою, розтискаючи кулак на вдиху і затискаючи його та притискаючи до тулуба на видиху.

   Дитина має рухатися з потужним вдихом та видихом, розтискаючи та затискаючи кулаки й чергуючи руки, удаючи, що хапає щось у повітрі. Це схоже на боксерські рухи. Вправу роблять на будь-якій швидкості, яка є комфортною для дитини.

 

4. Квітуча квітка

   Доторкаючись кінчиками пальців однієї руки до іншої, дитина робить глибокі вдих та видих.

   Продовжуючи дихати, вона розводить вказівні, потім середні, підмізинні пальці. При цьому варто сказати щось мотиваційне на кшталт: «Я готовий до уроку», «Я спокійний», «Я зосереджений».

   Коли розведені мізинці, дитина має розвести руки та зробити найглибший вдих («квітка розпустилася»).

 

5. Дихання жаби

    Учень глибоко вдихає, стоячи.

   Присідає на видиху і торкається підлоги кінчиками пальців.

   Вправу можна довести до 20 повторень. Вона активізує учнів та зміцнює нервову систему.

 

6. Балансування тарілки

  Дитина кладе на голову легкий предмет на кшталт паперової тарілки або одноразової склянки та намагається утримати рівновагу.

    Вона може спробувати балансувати на одній нозі, присідати, ходити або нахилятися вперед і бачить, наскільки низько може згинатися і при цьому утримувати предмет на голові.

 

7. Присвята

   Попросіть учня створити образ або записати кілька слів, якими він хоче поділитися з кимось, кого цінує.

   Коли він думає про цю людину, має глибоко дихати протягом однієї хвилини, подумки висловлюючи свої почуття, думки про неї або відтворюючи образи.

 

8. Дай мені своє, а я дам тобі своє

  Дитина має написати про занепокоєння або намалювати його, а потім скласти папір і віддати іншому члену родини. Коли вона ділиться своїми переживаннями (можна навіть не розгортати папір), варто подихати разом з іншою людиною протягом однієї хвилини.

   Хай дитина спробує відчути, як вдихає та видихає у близьку людину силу, впевненість та любов.

 

9. Ігри для зору

   Дитина має зосередитися на одному конкретному об’єкті в кімнаті. Сфокусувати увагу на 30 секунд.

   Тепер попросіть розширити погляд і переключитися на тло, на всю кімнату.

 

10. Розпакування

   Візьміть предмет, накритий рушником або тканиною. Тримайте накритий предмет, розкривши перед дитиною лише невелику його частину.

  Під час кожного глибокого вдиху повільно відсувайте тканину, розкриваючи трохи більше предмета.

   Після кількох глибоких вдихів школяр повинен побачити достатньо, щоб почати вгадувати, що це може бути.

 

Із сайту Освіторія

 

Немає коментарів:

Дописати коментар