пʼятницю, 10 червня 2022 р.

                                                 

ЩО НАМ ДАЄ СИЛИ

Війна ззовні. Війна всередині. Війна виснажує, забирає багато сил та ресурсів. Та запаси цих ресурсів не безмежні. Для того щоб нам вдавалося справлятися з життєвими задачами, ці сили повинні відновлюватись. Їх треба звідкись взяти.

Прислухайтеся до себе. Згадайте. Від чого ви раніше раділи, що вас заспокоювало, що втішало? Не треба вигадувати велосипед. У вас вже є свій власний досвід, свої власні місця сили.

Для когось  це будуть люди, для когось творчість, а для когось природа. Віднайдіть, згадайте своє.

Моє місце сили, любові і відновлення це природа в будь яких своїх проявах. 

Мене захоплюють ланшафти, а  вода врачує мою душу.

Сьогодні я сиділа не березі річки та згадувала минулий тиждень. Сльози струмками текли по щоках. Сумно, відчуття спустошеності.  Верба під якою я сиділа, розхитуючись вітерцем,  почала мене заспокоювати. Її віти лагідно витирали мої сльози зі щік і ніби обіймали мене за плечі. Це якесь чудо, мати такий контакт з природою!

Немає коментарів:

Дописати коментар